کتاب روانشناسی شناختی وسایل ارتباط جمعی
کتاب روانشناسی شناختی وسایل ارتباط جمعی
موضوع کتاب حاضر، مطالعه رسانهها از منظر شناختی است. خواننده از رهگذر مطالب کتاب، از چگونگی شکلگیری برداشتها، نگرشها و باورها از طریق رسانهها آگاه میشود و همچنین از روند تبدیل این برداشتها به واقعیتهای ادراک شده مطلع میگردد.
کتاب مشتمل بر یازده فصل است. عنوانهای فصلها عبارتند از: ارتباطات جمعی در جامعه؛ پژوهش و نظریه در وسایل ارتباط جمعی؛ روانشناسی استفاده از رسانهها؛ تصاویر رسانهای گروهها؛ تبلیغات؛ ورزش، موسیقی و دین؛ اخبار؛ علم و سیاست؛ خشونت؛ رسانههای اجتماعی مثبت و واکنش نسبت به رسانهها.
نویسنده: هریس ریچارد جکسون
مترجم: حسن اسدزاده، اسماعیل سعدیپور، منیژه شهبازخان
حجم: ۱۹ مگابایت
تعداد صفحات: