Huawei Mate 10 Pro یاد میگیرد که به وسیلهی ماشین به رانندگی برسد و از NPU Kirin 970 استفاده کند
Huawei Mate 10 Pro یاد میگیرد که به وسیلهی ماشین به رانندگی برسد و از NPU Kirin 970 استفاده کند
در گوشی های هوشمند، AI دستیارهای دیجیتال را پشتیبانی می کند. در اتومبیل، می خواهد یک راننده دیجیتال باشد. اما اگر این دو شاخه هوش مصنوعی با یکدیگر هماهنگ شوند چه؟ Huawei در یک ماموریت 5 هفته برای پیدا کردن – پروژه RoadReader.
مهندسان Huawei Mate 10 Pro را به رانندگی یک پورشه Panamera رانده، گاز، فرمان، شکاف. آن را از NPU تلفن، بخشی از چیپست Kirin 970 بهره می برد که باعث افزایش سرعت وظایف یادگیری ماشین می شود.
با استفاده از دوربین های تلفن و تشخیص چهره، تیم موفق به آموزش تلفن به رسمیت شناختن موانع در جاده ها و مانور در اطراف آنها. کاملا شگفت انگیز برای بیش از یک ماه از کار.
به یاد داشته باشید که اکثر شرکت هایی که در تلاش برای ساختن خودرو خودشان هستند، از چیپ های سفارشی ساخته شده توسط Nvidia، Intel، MobileEye و دیگران استفاده می کنند. به جز سنسورهای اضافی که آنها استفاده می کنند اشاره ای ندارند. Huawei آن را با تراشه کم قدرت در حال اجرا بر روی باتری و با دو دوربین لایک کشیده شده (عادلانه است، شرکت های دیگر بیش از اجتناب از موانع ثابت).
Panamera خود رانندگی دو روز در MWC در بارسلونا صرف می کند که مردم نه تنها قادر به سوار شدن نیستند بلکه سیستم را برای شناسایی و جلوگیری از موانع آموزش می دهند.
ترجمه از: گوگل